AdWords – strategie de programare a anunturilor

Atunci cand folositi Google Adwords va puteti programa momentul in care anunturile dvs sa apara si sa dispara. Toate acestea pot fi facute cu funtia de programare a anunturilor din interfata dvs web.

Publicitate la ora de varf
Daca vreti sa va faceti publica afacerea la radio sau la TV, trebuie sa platiti cate un pret diferit in functie de ora la care anuntul este transmis. Astfel locurile de publicitate de la orele de varf vor costa mai mult si prin intermediul sistemelor Adwords deoarece traficul va fi mai intens la orele de varf decat la miezul noptii, si astfel sansele ca anunturile dvs sa fie vazute si vizitate cresc drastic.

Programarea avansata a anunturilor
Avand in vedere conceptul anterior, puteti oricand sa micsorati sumele licitate in perioadele in care traficul este foarte scazut. De fapt, daca va micsorati suma licitata la 0, anuntul dvs nu va aparea deloc in acel interval de timp. Toate acestea pot fi facute daca va setati functia de programare pe modul avansat.

De la afacere la afacere
Daca va publicati numarul dvs de telefon in interiorul anuntului publicat cu ajutorul unui sistem Adwords, trebuie sa aveti in vedere publicarea anunturilor intr-un interval orar in care acel numar de telefon sa fie disponibil, pentru a putea fi contactat de potentiali clienti. Natura unor anumite afaceri face ca cei mai calificati potentiali clienti sa va sune sau sa va caute doar in timpul orelor lor de lucru. Acestia nu va vor cauta niciodata in timpul lor liber de dupa terminarea programului sau in weekend.

Gestionarea licitatiilor
Cu ajutorul unor unelte precum Google Analytics va puteti consulta cu usurinta cifrele de care dispuneti in cadrul sistemului Adwords. In acest fel puteti sa concluzionati care sunt perioadele cele mai favorabile pentru afacerea dvs si pentru anunturile publicate, si in acest fel puteti mari sumele licitate in acele perioade pentru a maximiza numarul de vizitatori si pentru a beneficia din plin de potentialii clienti interesati de ceea ce aveti de oferit. Pe de alta parte puteti afla care este perioada cea mai nefavorabila, care perioada va aduce cei mai putini vizitatori, ca mai apoi sa va micsorati sumele licitate pentru acea perioada pentru a va diminua pierderile si pentru a mentine un echilibru financiar raportat la situatia vizitatorilor. In acest fel va puteti spori CTR-ul (click through rate), fapt care face sa scada costul per click.

No comments:

Post a Comment